MEATRAYA, ZAŠTO?

domestic sam po sebi dobro radi…

Kada smo pokretali brend DOMESTIC, koji u bukvalnom prevodu znači domaće, imali smo ideju da prodajemo isključivo DOMAĆE proizvode – Dry Age nije bio prioritet.

S’ obzirom da smo pomalo radili dry age, shvatili smo da nam taj proces BAŠ ide od ruke, te smo se specijalizovali za proizvodnju i preradu junećeg mesa.

Odlučili smo se za promenu imena, jer MEATRAYA sažima i naše korene i naše ideje. Korene koji su duboko usađeni u Sremsku Mitrovicu ili kako je mi mitrovčani, iz ljubavi zovemo, Mitraja. A Novi, urbani karakter brenda predstavlja pravac u kojem želimo da se razvijamo. To je moderan i originalan pristup vrhunskoj gastronomiji ili jednostavno rečeno „Beeferent approach“.

favicon

From meatraya with love <3

proširena ponuda

MEATRAYA

maloprodaja

možemo da se pohvalimo da smo prvi pokrenuli koncept online prodaje kvalitetnog mesa. Kod nas u ponudi možete pronaći skoro sve dry age „CUT-ove“ koji Vam se isporučuju na kućnu adresu.

pogedajte ponudu

VELEPRODAJA

Restorani i distributivni centri su počeli sve više da nas kontaktiraju radi ulistavanja naših proizvoda u njihove ponude jer kako kažu – mogu da se oslone na kontinuitet manje prerade jer imamo pojačane kontrole kvaliteta.

Trenutno radimo sa preko 80 restorana širom Srbije i možemo da se pohvalimo da sa svima saradjujemo od prvog dana – bez prekida.

kontaktirajte nas